19.11.2013

Jumala on kala

Tossa se teksti istuu mun vieressä sohvalla. Oon ihan fiiliksissä, ihanaa päästä uimaan taiteen syviin vesiin! Oon varma että tästä tulee ihana proggis, porukka vaikuttaa oikein toimivalta!

Mun nimi on Peter. Se vaihdetaan. Koska en oo mies. Rooli vaikutti ensilukemalta vähän kummalliselta. Ja niin oikeastaan koko teksti. Mut samalla niin mukaansa tempaavalta että mulla on oikeasti vaikeuksia pysytellä erossa tosta paperipinosta. En malta odottaa et päästään alottamaan treenit! Mun kanssa lavalla tässä Ainon ohjaamassa ja käsikirjottamassa näytelmässä on Noora (Aava), Hanna (Aila) ja Herman (Ilmari) sekä Henna ja Suvi. Niin siistii. Apua!

Jännittää. jännittää, jännittää! Kohta saan heittää tuottajan takin narikkaan ja keskittyä rakkauteeni, näyttelemiseen. Ihanaa.

2 kommenttia:

  1. Jeee kivaa kun postasit! Voin melkein tuntea sun innostuksen :P Olis hauska kuulla miten tän näytelmän teko edistyy tulevaisuudessa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hoo, I keep you tuned, pitää muistaa päivittää tänne! :)

      Poista